TÜBİTAK "2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı" Kapsamında 5 Projemiz Kabul Edildi.
TÜBİTAK Bilim İnsanı Destek Programları Başkanlığı (BİDEB) tarafından yürütülen “2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı” kapsamında yapılan başvuruların destek sonuçları açıklandı. TÜBİTAK 2209-A Projesi kapsamında bölümümüzden 5 proje desteklenmeye hak kazandı.Bölümümüz öğrencilerinden
Rümeysa IŞIK'ın Dr. Öğr. Üyesi Emel GENÇ danışmanlığında hazırladığı "Romantik İlişkilerde Ayrılık Kaygısı İle Obsesif Kompulsif Belirtiler Arasındaki İlişkide Kendini Açma Davranışının Düzenleyici Rolü",
Tuğba Hatun ÖZDEMİR'in Dr. Öğr. Üyesi Emel GENÇ danışmanlığında hazırladığı "Lgbt+ Bireylere Karşı Nefrete Yönelik Tutumda Kendini Kabulün Etkisi Ve Aile İçi İletişimin Aracı Rolü",
Gamze YÜKSEKOL ve Hatice İşli'nin Dr. Öğr. Üyesi Gamze UYKUCU ARMUTCUOĞLU danışmanlığında hazırladığı "Beliren Yetişkinlik Döneminde Toplumsal Cinsiyet Algıları Ve Flört Şiddeti Tutumlarının İlişkisinde Empati Ve Merhametin Aracı Rolü",
Zehra ERBEK'in Dr. Öğr. Üyesi Samet ÇELİK danışmanlığında hazırladığı "Üniversite Öğrencisi (Çalışmayan) Ve (Kısmi Zamanlı Çalışan) Bireyler Arasında Nomofobi Ve Depresyon Arasında Yaşam Doyum Ve Uykuyu Geciktirme Davranışının Aracı Rolü",
ve İrade SALĞIN'ın Dr. Öğr. Üyesi Sevinç AKKAYA TAHTA danışmanlığında hazırladığı "Otizmli Çocuğa Sahip Ebeveynlerin Psikososyal İhtiyaçları, Stres Ve Destek Kaynakları: Kırsal Ve Kentsel Farklılıkların İncelenmesi" isimli projelerde gösterdikleri başarıları yürekten kutluyoruz.
Öğrencilerimizi ve danışmanlarını tebrik eder, başarılarının devamını dileriz.