image/svg+xml
image/svg+xml

Dr. Öğretim Üyesi Sevinç Akkaya Tahta tarafından "Aile İçi Etkili İletişim" Semineri Verildi

Bölümümüz öğretim üyelerinden Dr. Öğr. Üyesi Sevinç Akkaya Tahta, 30 Nisan 2025 tarihinde Bartın Şerife Bacı Kız Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi bünyesinde düzenlenen “Okul Öncesi Dönemde Etkili Aile İçi İletişim, Fen ve Matematik Eğitimi” konulu panel kapsamında, “Aile İçi Etkili İletişim” başlıklı bir seminer gerçekleştirmiştir.

Okul öncesi alanında eğitim gören lise öğrencileri ile okul öncesi dönemde çocuğu olan ebeveynlerin katılım gösterdiği bu etkinlikte, ailelerin çocuklarıyla kurduğu iletişimde rol model olmanın önemi, duyarlı ebeveynlik yaklaşımları ve etkili iletişim dilleri gibi başlıklara yer verilmiştir. Seminerde ayrıca okul öncesi dönemin çocuk gelişimindeki kritik rolüne değinilmiş; okul öncesi dönemde çocukların sağlıklı gelişiminde aile içi iletişimin önemi vurgulanmış; iletişim becerilerinin geliştirilmesi, empati kurma, açık ve destekleyici bir aile ortamı oluşturmanın yolları üzerine bilgiler paylaşılmıştır.

  • BÖLÜMÜMÜZ YENİ MEZUNLARINI VERDİ!

  • Bölümümüz Öğretim Üyesi Dr. Nur Başer Baykal Tarafından ŞÖNİM'de Görev Yapan Meslek Elemanlarına Yönelik Bir Süpervizyon Eğitimi Gerçekleştirildi.

  • Denetimli Serbestlik Müdürlüğü İş Birliğiyle Bölümümüz Arş. Gör. Dilan Polat Tarafından "Aile İçi İletişim” Konulu Bir Eğitim Gerçekleştirildi.

  • Bölümümüzden Ecole de Psychologues Praticiens Üniversitesi'ne Ziyaret

  • Dr. Öğretim Üyesi Sevinç Akkaya Tahta tarafından "Aile İçi Etkili İletişim" Semineri Verildi

  • Dr. Öğretim Üyesi Emel Genç Tarafından “Mutlu İlişkiler, Mutlu Aileler” Eğitimi Verildi

  • Dr. Öğretim Üyesi Emel Genç tarafından Yeni Evli Çiftlere Yönelik "Ailede İletişim Dili" Konulu Sunum Gerçekleştirildi

  • Dr. Öğretim Üyesi Emel Genç tarafından ŞÖNİM Meslek Elemanlarına Yönelik “Çocukluk Çağı Travmaları ve Müdahale Yöntemleri" Eğitimi Verildi

  • Kadına Yönelik Şiddet Uygulayan Erkeklere Yönelik Geliştirilen "Sağlıklı ve Saygılı İlişkiler" Grup Çalışması Tanıtıldı.

  • TÜBİTAK "2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı" Kapsamında 5 Projemiz Kabul Edildi.